طراحی سایت

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که مشتریانمان از ما می‌پرسند، معمولاً چیزی در حوزه این موارد است: «چگونه یک طراحی وب ‌سایت عالی بسازم و نگهداری کنم؟». در این مقاله، ما چند مورد از مهم‌ترین کارهایی را که برای رسیدن به یک طراحی وب سایت عالی باید انجام دهید، فهرست می‌کنیم. هر یک از تعاملات را به حساب بیاورید. نقطه تماس هر گونه تعاملی است که یک مشتری بالقوه با یک برند در سفر خود تصمیم به خرید دارد. یک اقدام آنلاین نقطه تماس هر چیزی می تواند باشد، از مشاهده یک پست اجتماعی تا خواندن نظر مشتری. تصمیم مشتری برای خرید از رابطه ای ناشی می شود که از طریق یک سری نکات مثبت، ثابت و معتبر ایجاد می شود. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی وب ‌سایت شما کاملاً عالی است و هر نقطه تماس بازتابی دقیق از برند شما است. یک نقطه تماس که به طور مثبت با مشتری شما تعامل نداشته باشد می تواند به رابطه شما آسیب برساند. آن را یک درجه پایین بیاورید و دوباره کارها را ساده کنید طبق مقاله‌ای توسط فوربس، افراد عادی در عرض ۷ ثانیه در مورد قابلیت اعتماد دیگران قضاوت می‌کنند. با طراحی وب سایتی که زمان آن به 1/50 ثانیه کاهش می یابد. این به شما زمان زیادی برای تأثیرگذاری نمی دهد، اینطور است؟ با برداشتن یک استراتژی از کتاب اپل و گوگل، طراحی وب سایت های آنها یادگاری از طراحی وب سایت های ساده هستند. در عصری که هر کسی می‌تواند یک طراحی وب ‌سایت را با ویدیوهای کامل بارگذاری کند، در نظر بگیرید که ارائه‌دهنده یک طراحی وب ‌سایت مینیمالیستی باشید که نیازی به ترفند ندارد، اما همچنان می‌تواند تمام کادرهای مناسب را علامت بزند.

ادامه مطلب: