x تبلیغات
طراحی وب سایت

6 اسکنر برتر برای بهینه سازی طراحی وب سایت شما

طراحی سایت

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، یا خودتان کار طراحی وب سایت می کنید و می خواهید آنها را بهینه کنید یا خودتان صاحب یک طراحی وب سایت هستید و به دنبال راه هایی برای افزایش تبدیل خود هستید. به عنوان یک متخصص طراحی وب سایت فناوری اطلاعات، زرادخانه ای از ابزارها و اسکنرها وجود دارد که می توانید بدون دسترسی به کد، کیفیت طراحی وب سایت را ارزیابی کنید. در این مقاله، ابزارهای رایگان/ارزانی را که به صورت داخلی در آژانس طراحی وب سایت شم استفاده میکنیم، به اشتراک میگذارم. من از صفحه اصلی طراحی وب سایت آژانس خود به عنوان مثال برای اجرای اسکن ها استفاده خواهم کرد. قبل از شروع، آژانس طراحی وب سایت بعدی خود را در آمستردام بررسی کنید تا بدانید کدام طراحی وب سایت را ارزیابی خواهیم کرد. سلب مسئولیت: اسکن‌های خودکار برای اشاره به زمینه‌های بالقوه بهبودد طراحی وب سایت عالی هستند، با این حال، مطمئن شوید که همیشه آنچه را که انجام می‌دهید درک می‌کنید، زیرا بسیاری از پیشرفت‌ها دارای اشکالاتی نیز هستند. بله دقیقا مثل زندگی واقعی به عنوان مثال، هنگامی که حافظه پنهان را اضافه می کنید، هنگام تغییر محتوا در طراحی وب سایت، برای پاک کردن کش با پیچیدگی بیشتری مواجه می شوید. این مقاله ممکن است کمی فنی باشد، اما اگر توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت نیستید، وقتی بدانید از کدام اسکنرها استفاده کنید، می‌توانید با توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت خود بحثی را باز کنید و در مورد فرصت‌های بهینه‌سازی بحث کنید. مروری سریع بر ابزارهای سئو طراحی وب سایت Lighthouse Screaming Frog Security Headers SSL Test Mail Tester Structured Data Testing Tool

ادامه مطلب:

هک های قدرتمند برای ایجاد طراحی وب سایت های تجاری واکنش گرا

طراحی سایت

در رقابت گسترده آنلاین، پیشی گرفتن از دیگران ضروری است. طراحی وب سایت مهم ترین عامل برای جلب توجه کاربر است. زیرا تنها 0.05 ثانیه طول می کشد تا کاربر تصمیم بگیرد که در طراحی وب سایت شما بماند یا نه. طراحی وب سایت از عوامل مختلفی مانند محتوا، تصاویر، گرافیک و غیره تشکیل شده است. نحوه نمایش آن برای مخاطب از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین، برای اجرای موفقیت آمیز یک تجارت آنلاین، به یک طراحی وب سایت خوب نیاز دارید که برند شما را به سطح دیگری برساند. برای یک طراحی وب سایت بهتر و کاربرپسندتر، تم، رنگ، فیلم، تصاویر، سبک متن، سلسله مراتب بصری و غیره برای یک طراحی وب سایت بسیار مهم هستند. ویژگی های تعاملی برای یک چشم انداز سازنده برای بازدید کننده ی طراحی وب سایت مهم هستند. کاربر شما در مورد برند شما از طراحی وب سایت شما مطالعه می کند. مطمئن شوید که طراحی وب سایت ریسپانسیو باید به اعتبار آنلاین کسب و کار شما کمک کند.

ادامه مطلب:

5 دلیل برای اینکه طراحی UX برای طراحی وب سایت شما در سال 2021 مهم است

طراحی سایت

ترجیحات مشتری همیشه نیروی محرکه اصلی توسعه کسب و کار است. در دنیای امروز، مردم خواستار تجربه کاربری آسان، کارآمد و سریع هستند. بنابراین، نیاز به یک رابط کاربری و طراحی وب سایت برجسته برای حفظ رضایت مشتری وجود دارد. طراحی UX در طراحی وب سایت چیست؟ تجربه کاربریUX)) به تجربه کلی یک بازدیدکننده در هنگام بازدید از یک طراحی وب سایت یا یک برنامه اشاره دارد. بنابراین، به تمام جنبه های تعامل بین شرکت و مشتریان فعلی یا بالقوه مربوط می شود. در محیط رقابتی امروزی، اهمیت طراحی وب سایت تجربه کاربری توسط اکثر شرکت ها درک شده است. یک توافق کلی وجود دارد که یک طراحی UX در طراحی وب سایت موثر به شما کمک می کند تا از ارتباط بین اهداف تجاری خود و نیازهای مشتریان اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از رضایت مشتری، تعداد زیادی ابزار طراحی UX در طراحی وب سایت وجود دارد که می تواند به شما کمک کند محصول یا خدماتی مطابق با نیازهای مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید و توسعه کسب و کار خود را ساده کنید. در اینجا می توانید اطلاعات دقیقی در مورد نحوه انتخاب بهترین ابزار طراحی UX در طراحی سایت برای کسب و کار خود دریافت کنید. همچنین، برای یافتن بهترین آژانس برای کسب و کار خود، آژانس‌های طراحی وب سایت رابط کاربری UX برای استارت‌آپ‌ها را بررسی کنید.

ادامه مطلب:

گرایش های طراحی وب سایت 2021 | 5 سبک محبوب رابط کاربری

طراحی سایت

در چند سال اخیر شاهد انقلاب های زیادی در زمینه گرایش های طراحی وب سایت بوده ایم. از رونق طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک تا ظهور چت بات ها، صنعت طراحی وب سایت همیشه در حال تغییر بوده است. به نظر می‌رسد که امکانات فنی در سال 2021 بی ‌پایان است و ما میبینیم که طراحان طراحی وب سایت افراطی بازی می‌کنند، سبک‌های قبلی را دوباره ابداع می‌کنند و به طور مداوم تکنیک‌های جدید را آزمایش می‌کنند. همچنین چندین سبک محبوب مانند مینیمالیسم همیشه حاضر و فضاهای خالی سفید وجود دارد که مدتی است شاهد آنها هستیم. برخی از سبک های محبوب نیز وجود دارد. تکامل این صنعت وقتی به یاد می آوریم که غول های رسانه های اجتماعی چگونه به گذشته نگاه می کردند، ما را مجذوب خود می کند. خلاصه کردن کل سفر کاری است که ما دوست داریم روزی انجام دهیم، اما برای امروز.

ادامه مطلب:

چگونه طراحی وب سایت موثر می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا COVID 19 را هدایت کنند

طراحی سایت

همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) به طور قابل توجهی نحوه عملکرد مشاغل - به ویژه مشاغل کوچک - را در سال 2020 تغییر داده است. چندین کسب و کار کوچک، چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان، به دلیل همه گیری همه گیر مجبور به بستن درهای خود شدند. در واقع، نظرسنجی مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا PNAS) ) نشان داد که تقریباً 43 درصد از 5800 کسب و کار کوچک شرکت کننده مجبور به تعطیلی موقت شدند که عمدتاً به دلیل کاهش تقاضا و نگرانی های سلامت کارکنان بود. در نتیجه این تعطیلی ها، شرکت ها مجبور به تطبیق و تغییر فعالیت های خود به حوزه آنلاین شده اند. این احتمالاً یکی از دلایل بسیاری است که از زمان شروع همه‌ گیری، شاهد چنین افزایش قابل توجهی در فعالیت آنلاین بوده‌ایم.

ادامه مطلب:

چگونه در سال 2021 یک آژانس طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟

طراحی سایت

بنابراین، آیا به راه اندازی یک آژانس طراحی وب سایت فکر می کنید؟ ایده باشکوهی است کووید-19 به مشاغل نشان داده است که حضور آنلاین خوب چقدر می تواند برای مشاغل موفق یا مختل کننده باشد. در طول این بیماری همه گیر، همه ما شاهد بوده ایم که تقاضا برای طراحی وب سایت افزایش یافته و همچنان افزایش خواهد یافت. امروزه، راه اندازی کسب و کار شخصی توسط طراحی وب سایت بسیار رایج تر است. پس از یادگیری تمامی مهارت های لازم در مورد طراحی وب سایت مانند کدنویسی، طراحی، فتوشاپ، سئو، فناوری اطلاعات و غیره، اکنون همه چیز آسان تر شده است و تنها چند مرحله برای راه اندازی آژانس طراحی وب سایت باقی مانده است. وقتی مراحل طراحی وب سایت را بدانید و برنامه داشته باشید، می توانید آژانس طراحی وب سایت خود را با موفقیت راه اندازی کنید. رشد و موفقیت در یک تجارت طراحی وب سایت زمان می برد، بنابراین باید انتظارات خود را مدیریت کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید. در اینجا برخی از مراحل ضروری در طراحی وب سایت وجود دارد که برای شروع موفقیت آمیز مهارت های خود به حرفه، تکمیل فرآیند راه اندازی آژانس طراحی وب سایت خود، باید آنها را بررسی کنید. قبل از راه اندازی آژانس طراحی وب سایت خود باید بدانید که طراحی وب سایت شامل وظایفی است که به مهارت های فنی برنامه نویسی و دانش در قابلیت استفاده از طراحی وب سایت نیاز دارد. این مهارت ها از جمله آشنایی با ابزارهای طراحی وب سایت و دانستن زبان های کدنویسی مانند HTML و CSS برای هر طراح طراحی وب سایت ضروری است. با این حال، با انتخاب بهترین پلتفرم‌ها مانند WordPress، Wix، Squarespace، Joomla، و Drupal، حتی لازم نیست همه جزئیات را در مورد HTML و CSS یاد بگیرید. این پلتفرم ها به طور خودکار همه چیز را انجام می دهند و کار شما را آسان می کنند. یادگیری پلتفرم‌ طراحی وب سایت که به شما سرعت می‌دهند، به سادگی استفاده از آنهاست. با این حال، تخصص در زمینه طراحی وب سایت موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. نکته دیگر این است که بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید تا مشخص کنید در چه زمینه هایی می خواهید خدمت کنید. وقتی تمرکز داشته باشید، آژانس شما می‌تواند در صنایع خاصی راحت‌تر و سریع‌تر متمایز شود. این کار عالی را ایجاد می کند که خدماتی را ارائه می دهد که شما در آن مهارت دارید و دوست دارید. هنگامی که آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستید، می توانید آژانس طراحی وب سایت خود را راه اندازی کنید.

ادامه مطلب:

4 ایده برای مرتبط نگه داشتن طراحی سایت شما

طراحی سایتطراحی سایت

چه قصد دارید آگاهی از برند خود را افزایش دهید یا تعداد فروش خود را افزایش دهید، رسیدن به اهداف خود بدون داشتن یک طراحی سایت کاملاً سنجیده ممکن است دشوار باشد. مخاطب شما چیزی کمتر از طراحی سایتی که تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری خرید درست را دارد، انتظار ندارد. همانطور که گفته شد، نحوه استفاده مردم از طراحی سایت ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که می خواهند بخرند دائما در حال تغییر است. طراحی سایتی که امسال کار می کند ممکن است در سال آینده کارایی نداشته باشد، بنابراین مهم است که از روندهای مهم طراحی سایت پیروی کنید که می تواند به برند شما کمک کند مرتبط بماند و نتایجی را که می خواهید ایجاد کند. بیایید به چند ایده برای بهبود ظاهر و عملکرد طراحی سایت کسب و کار خود نگاهی بیندازیم: 1. ترکیب تصاویر با گرافیک در طراحی سایت شما هرگز نمی توانید با عکس های با کیفیت بالا اشتباه کنید تا بازدیدکنندگان طراحی سایت را جذب کنید. امروزه از گرافیک برای تکمیل تصاویر استفاده می شود و زیبایی شناسی بسیار رسا و پویا ایجاد می کند. برای اینکه این کار عملی شود، باید گرافیک ها و عکس های مناسبی را انتخاب کنید که با شخصیت برند شما همخوانی داشته باشد. استفاده از بهترین ابزار طراحی سایت در این مرحله به شما کمک می کند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید که ظروف پخت و پز می فروشد، می توانید از تصاویر کیک ها و کیک ها استفاده کنید که با تصاویر پویا همپوشانی دارند. این طراحی سایت زیبایی را ایجاد می کند که مطمئناً مشتریان بالقوه را جذب می کند. 2. احساس مینیمالیستی در طراحی سایت اگرچه مینیمالیسم چیز جدیدی نیست، اما جذابیت خود را در بین برندهایی حفظ می کند که زیبایی شناسی پیچیده و لوکسی دارند.

ادامه مطلب:

7 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2021 به یک طراحی وب سایت نیاز دارد

طراحی سایت

چرا به یک طراحی وب سایت نیاز دارم، درحالی که من یک صفحه اینستاگرام دارم؟ بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سوال را در ذهن دارند. هر کسی که در بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی یا طراحی وب سایت بوده است، بارها با این سوال مواجه می شود. و اساساً دلیل استفاده از اصطلاح "کسب و کار کوچک" به این دلیل است که در گذار به یک شرکت سودآور و بزرگ، اعتبار اجتماعی نقشی حیاتی ایفا می کند و داشتن یک طراحی وب سایت یکی از منابع حیاتی اعتبار اجتماعی است. چیزهای دیگری نیز وجود دارد که با یک طراحی وب سایت خوب همراه است. بنابراین، اگر علاقه مند به جذب ترافیک و فروش بیشتر از سوی مخاطبان هدف خود هستید، تا انتهای این لیست بمانید. برای بقیه شما! لطفاً در سال آینده بازگردید، وقتی دیدید دوستانتان با کمک طراحی وب ‌سایت کسب ‌وکارشان ثروت خود را تبدیل می‌کنند. چرا به یک طراحی وب سایت نیاز دارید؟ پاسخ ساده این است که طراحی وب سایت ها می توانند به شما در ایجاد کسب و کار، فروش، سرنخ و همچنین افزایش ارزش برند شما کمک کنند. از نظر افزایش اعتبار در مقابل مشتریان کمک می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند. کسب‌ وکار شما می‌تواند برای تمام روز ساعت 6 بعدازظهر تعطیل شود و کسی تماس‌ها را برای پاسخگویی به چیزهایی درباره کسب‌ وکار شما انتخاب نکند. با این حال، طراحی وب سایت شما 24 ساعته و 365 روز در سال فعال خواهد بود و کسب و کار شما را تبلیغ می کند و خدمات شما را به مشتریان بالقوه شما معرفی می کند.

ادامه مطلب:

5 دلیل اصلی برای کندی طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت

وقتی صحبت از عملکرد طراحی سایت و رشد طراحی سایت به میان می آید سرعت طراحی سایت نقش حیاتی ایفا می کند. این معیارهای مختلف از جمله سئو و نرخ تبدیل را تحت تاثیر قرار می دهد. در دنیای امروزی که گوگل به وضوح بیان کرده است که زمان بارگذاری طراحی سایت بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد، همه افراد از بالای چرخه (توسعه دهندگان طراحی سایت) گرفته تا بازاریاب دیجیتال روی این معیار تمرکز زیادی دارند. داشتن یک طراحی سایت کند این روزها برای بسیاری از مردم یک کابوس است. زمان بارگذاری زیاد به این معنی است که اساساً شما 50 درصد از مشتریان خود را از دست می دهید. از این گذشته، هیچ کس دوست ندارد طراحی سایتی را که کند است مرور کند. میزبانی طراحی سایت کند طراحی سایت ها نیز به دلیل مشکلات سرور به کندی بارگذاری می شوند. می‌دانید، سرور مانند یک ژنراتور است، قبل از اینکه کسی روی طراحی ‌سایت کلیک کند، می‌خوابد و سپس مانند یک ماشین با کلیدی که در التهاب وارد شده است، شروع به بارگیری می‌کند. چگونه این اتفاق می افتد این است که مرورگر شما به سرور شما اطلاع می دهد که باید داده های طراحی سایت را برای بارگذاری طراحی سایت ارسال کند. اگر سرور چالشی داشته باشد، بیشتر از حد متوسط طول می کشد. برخی از دلایل داشتن یک سرور کند در طراحی سایت هستند. شما در طراحی سایت یک سرور رایگان دارید شما در طراحی سایت از یک سرویس بد با پشتیبانی ضعیف استفاده می کنید شما در طراحی سایت ترافیک بالایی دارید و زمان آن رسیده که سرور خود را به روز کنید

ادامه مطلب:

چگونه در سال 2022 در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم 15 نکته سئو برای دیده شدن در گوگل

طراحی سایت

بسیاری از ما به صورت روزانه در اینترنت مرور می کنیم. ما از طراحی وب سایت برای مشاوره گرفتن، کسب دانش، ارتباط با مردم، معاشرت، فروش یا خرید کالا یا خدمات، سرگرمی و مواردی از این قبیل استفاده می کنیم. امکانات در طراحی وب سایت بی پایان است. آیا می دانید اکثر وب سایت های محبوب طراحی وب سایت سفارشی دارند؟ هر زمان که به دنبال نوعی اطلاعات هستیم، از طراحی وب سایت ها بازدید می کنیم. برخی از نمونه‌های طراحی وب سایت‌ ها عبارتند از: گوگل، یاهو، آمازون، ویکی‌پدیا و غیره. طراحی وب سایت های ذکر شده در بالا کاملاً جریان اصلی هستند و همه آنها هدف مشخصی را دنبال می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که این طراحی وب سایت ها چگونه ساخته شده اند؟ توسعه وب سایت چیست؟ فرآیند یک طراحی وب سایت و انتشار در طراحی وب سایت به عنوان توسعه وب سایت شناخته می شود. برای افرادی که تازه وارد فناوری می شوند، ایده یک طراحی وب سایت می تواند بسیار ترسناک باشد. این فرآیند می تواند پیچیده باشد. با این حال، متخصصانی وجود دارند که می توانند یک طراحی وب سایت برای شما ایجاد کنند. آنها به عنوان توسعه دهندگان وب شناخته می شوند. طراحی وب سایت یکی از اجزای توسعه وب سایت است. این به طراحی وب سایت به عنوان یک کل اشاره دارد. وقتی از یک وب سایت بازدید می کنید، محتوایی که می بینید به عنوان بخشی از طراحی وب سایت انجام می شود. طراحی وب سایت سفارشی می تواند بسیار سودمند باشد، زیرا یک برند منحصر به فرد به جا می گذارد.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد