x تبلیغات
طراحی وب سایت

15 بهترین افزونه رایگان Adobe XD که طراحان وب سایت و توسعه دهندگان طراحی وب سایت باید در سال 2021 بد

طراحی سایت

به لطف رابط کاربری ساده و عملکردهای قدرتمند آن، تعداد فزاینده ای از طراحان طراحی وب سایت و توسعه دهندگان طراحی وب سایت Adobe XD را به جای Photoshop یا Sketch سنتی برای تکمیل برنامه یا طراحی وب سایت خود انتخاب می کنند. با این حال، مانند یک شمشیر دو لبه، به دلیل سادگی، Adobe XD نیز تجسم دقیق ایده‌های خود یا حرکت هموار به مرحله طراحی وب سایت بعدی را برای طراحان وب سایت و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت کمی سخت می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان از Adobe XD با افزونه‌ها برای ساده‌ سازی فرآیند طراحی وب سایت و توسعه وب سایت خود استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا ما 15 مورد از بهترین پلاگین های رایگان Adobe XD را برای طراحان وب سایت و توسعه دهندگان طراحی وب سایت انتخاب کرده ایم تا روند کار طراحی وب سایت محصول خود را سرعت بخشند. طراح رنگ - پالت های رنگی، سایه ها و ته رنگ ها را برای طرح خود ایجاد کنید

ادامه در لینک زیر:

روندهای طراحی UI و UX برای سال 2020 توسط آژانس های طراحی وب سایت پیش بینی شده است

طراحی سایت

یک دهه جدید به معنای روندهای جدید برای صنعت طراحی وب سایت است. با افزایش رقابت تقریباً در هر جایگاه در اینترنت، طراحان طراحی وب سایت موفق رابط کاربری و تجربه کاربری در حال تبدیل شدن به پرسنل ضروری برای شرکت ها هستند. از آنجا که آنها می توانند عادات کاربران را تغییر دهند، می توانند بر نحوه مصرف فناوری توسط کاربران طراحی وب سایت تأثیر بگذارند. تغییرات مورد انتظار برای UI/UX Design World طراحی وب سایت در سال 2020 بنابراین در دنیای طراحان طراحی وب سایت UX و UI چه اتفاقی می‌افتد و چه تغییراتی در سال 2020 به جریان اصلی تبدیل می‌شوند؟ ما این سوال را از آژانس های طراحی وب سایت برنده جایزه در سراسر جهان پرسیدیم. بیایید به سراغ پاسخ ها برویم و ببینیم امسال چه چیزی را پیش بینی کرده اند. بستن خط بین طراحان و توسعه دهندگان وب سایت پیوندهای نزدیک‌ تر بین UX، UI و کدهای فرانت‌ اند. ما شروع به دیدن ابزارها و سیستم‌های طراحی وب سایت بیشتر و بیشتری خواهیم کرد که طراحان طراحی وب سایت را قادر می‌سازد تا با ایده‌های خود در تلفن‌ها و دستگاه‌ها بدون نیاز به زحمت تیم توسعه طراحی وب سایت تعامل کنند. بسیاری از این سیستم ها در حال حاضر وجود دارند، اما من انتظار دارم امسال تقویت شوند. طرح های سه بعدی به نظر می رسد طرح ها و انیمیشن های سه بعدی در طراحی وب سایت واقع گرایانه در حال افزایش هستند. با نرم ‌افزار مدل ‌سازی سه ‌بعدی که بسیار آسان‌تر و قدرتمندتر از همیشه در دسترس است، جلوه‌های تیز و فوق واقعی شروع به رایج شدن در طراحی وب سایت خواهند کرد. فناوری آنلاین مانند WebGL می تواند طرح ها و انیمیشن های سه بعدی تعاملی ایجاد کند که کاربر را درگیر و شگفت زده کند و با معرفی شبکه های 5G، این جلوه ها به زودی در حین حرکت قابل مشاهده خواهند بود.

ادامه مطلب:

تقویم محتوا چیست و چگونه آن را بسازیم؟

طراحی سایت

چه در حال افزایش استراتژی بازاریابی محتوای خود باشید و چه بخواهید حضور خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید، دو چیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: کیفیت و ثبات. با فرض اینکه در حال تولید محتوای با کیفیت هستید، کاری که باید انجام دهید این است که به طور مداوم ایجاد کنید. اینجاست که داشتن یک تقویم محتوا به عنوان نقشه ای برای هدایت استراتژی و برنامه های انتشار، به شما کمک می کند. اما به هر حال تقویم محتوا چیست؟ و دقیقاً چگونه به تلاش‌ها و برنامه ریزی های بازاریابی محتوا یا رسانه‌های اجتماعی شما کمک می‌کند؟ مهمتر از آن، چگونه می توانید تقویم محتوای خود را بسازید؟ اینها سوالاتی است که در این پست به آنها می پردازیم. برای یافتن همه چیز در مورد تقویم محتوا و نحوه استفاده از آنها به سود خود، ادامه مطلب را بخوانید. تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا دقیقاً همان چیزی است که نام آن نشان می دهد. برنامه ای است که مشخص می کند چه محتوایی را کی منتشر می کنید. این تقویم که معمولاً مانند یک تقویم معمولی یا صفحه گسترده قالب بندی شده است، به شما کمک می کند تا نحوه توزیع محتوا را در یک بازه زمانی خاص تجسم کنید. به این ترتیب، این یک راه عالی برای برنامه ریزی فعالیت محتوای خود است زیرا می توانید به راحتی تنظیمات را مطابق با اهداف خود انجام دهید. اگرچه مشخصات ممکن است از تقویمی به تقویم دیگر متفاوت باشد، اما در نهایت می تواند شامل جزئیاتی مانند لیست زیر باشد: موضوع محتوا دسته بندی محتوا تاریخ و زمان برنامه ریزی شده انتشار وضعیت پویش کانال انتشارات پیوندهایی که باید در پست اضافه شوند

ادامه مطلب:

بهترین رویدادهای طراحی وب سایت برای شرکت در سال 2021

طراحی سایت

رویدادهای طراحی وب سایت اینجا برای جمع آوری اطلاعات در مورد آخرین روندها و نوآوری ها هستند. سخنرانان معتبر می توانند دیدگاه شما را برای مشکلات خاص تغییر دهند. مزیت دیگر این کنفرانس ها ملاقات با متخصصان همفکر است که می تواند مادام العمر برای شما مفید باشد. بنابراین، قبل از غواصی در بهترین رویدادهای طراحی وب سایت، اجازه دهید به طور خلاصه به نحوه ایجاد طراحی وب سایت نگاه کنیم. چگونه بهترین رویدادهای طراحی وب سایت را انتخاب می کنیم؟ ما قبل از فهرست کردن این رویدادها در این صفحه، عوامل مختلفی را بررسی کردیم. اول از همه، ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که سال گذشته نحوه برگزاری کنفرانس‌ها را بررسی کردیم. سپس، البته در حال بررسی سخنرانان هستیم. چه کسانی آنجا خواهند بود و موضوع سخنرانی آنها چیست. در نهایت، ما به دنبال موارد اضافی هستیم، مانند فرصت های شبکه و چیزهایی که آنها بیشتر به شرکت کنندگان خود ارائه می دهند و سعی کردیم مطمئن باشیم که اکثر خوانندگان می توانند یک رویداد طراحی وب سایت نزدیک به خود را در این لیست بیابند.

ادامه در لینک زیر:

رایج ترین اشتباهات صفحه فرود ( لندینگ پیج)

طراحی سایت

صفحه فرود طراحی وب سایت شما به نوعی شبیه «سلام» شما به جهان است. این همان چیزی است که مشتریان بالقوه شما ابتدا خواهند دید. شما باید از رایج ترین اشتباهات صفحه فرود طراحی وب سایت آگاه باشید. وقتی در کمپین های تبلیغاتی گوگل سرمایه گذاری کرده اید و با موفقیت افراد را به طراحی وب سایت خود جذب کرده اید، نمی خواهید بلافاصله آنها را به دلیل صفحه فرود ضعیف طراحی وب سایت از دست بدهید. خوب است بدانید که صفحه فرود طراحی وب سایت شما به همان اندازه مهم است، نه بیشتراز هر صفحه دیگری در طراحی وب سایت شما. اگر تبدیل‌هایی را که می‌خواهید مشاهده نمی‌کنید یا نرخ پرش شما خیلی بالا است، ممکن است یکی از این اشتباهات رایج صفحه فرود طراحی وب سایت را مرتکب شوید. 1. نسل سرب ضعیف در طراحی وب سایت تولید سرنخ عمل مجذوب کردن مخاطبان و تشویق آنها برای شروع تماس یا خرید است. اغلب، آنچه باعث ایجاد سرنخ می شود، ترکیب هدرهای پررنگ، قطعات جالب اطلاعات، و فراخوان برای اقدام، از جمله موارد دیگر است که باعث ایجاد علاقه در بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما می شود. یک اشتباه رایج زمانی است که اطلاعات یا پنجره های بازشو بیش از حد به یکباره فعال می شوند، که می تواند برای بازدیدکننده طراحی وب سایت بسیار طاقت فرسا باشد. علاوه بر این، عناصر زیاد نیز می تواند باعث کند شدن سرعت طراحی وب سایت شما و در نتیجه ناامید شدن مشتری شود. زمانی که شاهد تبدیل سرنخ های خود به مشتریان باشید، صرف زمان برای بازاریابی تولید سرنخ ارزش آن را خواهد داشت. اما اگر اجزای صفحه فرود طراحی وب سایت شما به خوبی با هم کار نکنند، دستیابی به این امر می تواند دشوار باشد.

ادامه مطلب:

بهترین دوره های توسعه طراحی وب سایت در سال 2022

طراحی سایت

توسعه طراحی وب سایت در حال حاضر ضروری تر از آنچه فکر می کنید است. علاوه بر این، هر نقطه از کسب و کارها در پلتفرم های آنلاین، از طراحی وب سایت ها گرفته تا برنامه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. یک فرد تجاری باید روی توسعه طراحی وب سایت عالی برای بازدیدکنندگان تمرکز کند. دلیل آن این است که فقط شامل فرآیند فنی طراحی وب سایت نمی شود، بلکه بر ظاهر و ویژگی های طراحی وب سایت نیز تأثیر می گذارد. از سوی دیگر، محدود طراحی وب سایت نیست. همچنین ممکن است بخواهید یک برنامه برای شرکت خود توسعه دهید. همه اینها شما را به یادگیری اصول توسعه طراحی وب سایت هدایت می کند. در غیر این صورت، اگر مبتدی نیستید، می توانید دانش خود را در مورد CSS، HTML یا سایر موارد ضروری برای توسعه طراحی وب سایت بهبود بخشید. مردم می خواهند خدمات و محصولات خود را از طریق پلتفرم های آنلاین خود، در اینترنت ارائه دهند. برای اینکه مشتریانتان بتوانند لزوم خرید یا استفاده از محصولات شما را درک کنند، باید از بسیاری جهات حضور طراحی وب سایت خود را واجد شرایط تر از رقبای خود کنید. تعریف و الزامات توسعه طراحی وب سایت به عبارت ساده، توسعه طراحی وب سایت فرآیند توسعه یک صفحه ثابت متن ساده برای برنامه های کاربردی پیچیده مبتنی بر طراحی وب سایت ، مشاغل الکترونیکی و خدمات شبکه های اجتماعی است. در حالی که تنها یک فرد می تواند توسعه دهنده طراحی وب سایت مشاغل کوچک باشد، یک تیم توسعه طراحی وب سایت همچنین می تواند متشکل از صدها توسعه دهنده طراحی وب سایت در یک سازمان بزرگ باشد. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید یا می خواهید در یکی از تیم های توسعه طراحی وب سایت شغلی داشته باشید، باید حداقل در یک یا دو دوره از دوره های توسعه طراحی وب سایت آنلاین زیر شرکت کنید.

ادامه مطلب:

روند طراحی وب سایت از تورنتو برای سال 2021

طراحی سایت

انتظارات مردم برای تجارب آنلاین پاسخگو و در دسترس، تا حدی ناشی از سرعت اینترنت سریعتر و گوشی های هوشمند قدرتمندتر بوده است. در نتیجه، طراحی وب‌ سایت‌ها اکنون بسیاری از کارهای سنگین را به دستگاه تخلیه می‌کنند. از آنجایی که دستگاه های ما بیشتر کار را انجام می دهند، دیگر لازم نیست منتظر بمانیم تا وب سرور اطلاعات را پردازش کند و نتیجه را بازگرداند. در عوض، دستگاه های ما در حال پردازش داده ها و ارسال نتیجه به سرور هستند. این تغییر نقش باعث می شود که تجربه بسیار سریعتر احساس شود. طراحی وب سایت های نامتقارن اکثر طراحی وب ‌سایت‌ها از یک طرح‌بندی شبکه‌ای دقیق پیروی می‌کنند، زیرا ساختار صفحه به طور طبیعی به این شکل است. روند رو به رشدی برای رهایی از شبکه و استفاده از طراحی وب سایت نامتقارن برای برجسته شدن وجود دارد. هنگام قرار دادن یک طرح طراحی وب سایت نامتقارن، باید محتوا را با دقت برنامه ریزی کنید. اکثر مردم محتوایی را ترجیح می دهند که منظم و آسان باشد. به عبارت دیگر، اگر محتوای زیادی دارید، استفاده از طراحی وب سایت نامتقارن می تواند منجر به جریان آشفته محتوا شود. کمتر، بیشتر است طراحی وب سایت متریال از زمانی که گوگل برای اولین بار آن را چندین سال پیش معرفی کرد و زمانی که اپل از طراحی وب سایت اسکیومورفیک دور شد، وجود داشته است. وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود، محتوا همیشه پادشاه بوده است. اکنون به لطف طراحی وب سایت متریال، حواس‌پرتی کمتر و تمرکز بیشتری روی محتوا از منظر طراحی وب سایت وجود دارد.

ادامه مطلب:

طراحی UX در مقابل طراحی UI تفاوت را بیاموزید

طراحی سایت

در دنیای توسعه طراحی وب سایت و اپلیکیشن، ما اغلب با اصطلاحات UX و UI در یک جمله مواجه می شویم. اغلب، حرفه ای ها ناخواسته ما را با برچسب زدن به عنوان طراح UX و UI گیج می کنند. این مقاله به شما کمک می کند تا تفاوت های طراحی UX و UI را بیاموزید. با این وجود، این دو اصطلاح را نمی توان به جای هم استفاده کرد، به خصوص که یکی دیگر را در بر می گیرد. یعنی طراحی رابط کاربری (UI ) بخشی از طراحی تجربه کاربر (UX) است. و هر دو در طراحی محصول به یک اندازه مهم هستند. بنابراین برای ایجاد یک محصول قابل فروش و آسان در طراحی وب سایت برای استفاده، باید روی UX و همچنین UI کار کرد. حالا بیایید کمی عمیق تر به آب گل آلود تجربه کاربر و طراحی رابط کاربری در طراحی وب سایت شیرجه بزنیم. به هر حال طراحی UX چیست؟ طراحی تجربه کاربریUX)) یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است که مجموعه ای از رشته ها را در بر می گیرد. اینها شامل تعامل انسان و رایانه، قابلیت استفاده، طراحی بصری، معماری اطلاعات و طراحی وب سایت تعامل است. با توجه به مجله آکسفورد "تعامل با کامپیوتر"، طراحی UX در کسب و کار همه چیز در مورد بهبود وفاداری و رضایت مشتری از طریق سهولت استفاده در طراحی وب سایت، سودمندی و لذت از تعامل با یک محصول خاص است. اساساً، طراحی UX تماماً در مورد فرآیند ایجاد محصولات آسان برای استفاده و مفید است که کاربران عاشق تعامل با آنها خواهند بود. با افزایش تجربه کاربری محصولات خود، کاربران می توانند ارزشی را در آنچه شما در طراحی وب سایت ارائه می دهید بیابند. همانطور که گفته شد، هیچ توضیح جامعی در مورد طراحی وب سایت تجربه کاربری نیست. اما در اینجا یک نظر متخصص هست

ادامه مطلب:

چگونه یک طرح پروژه طراحی مجدد وب سایت عالی برای مشتری خود ایجاد کنید

طراحی سایت

طراحی وب سایت مجدد آسان نیست و فرآیندی پیچیده است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است برای انجام طراحی وب سایت مجدد در نظر داشته باشید: اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به یک طراحی وب سایت جذب کنید و سرنخ های بیشتری ایجاد کنید، مطالب را برجسته کنید یا اهداف خود را برای راه حل ها تغییر دهید، ممکن است طراحی وب سایت مجدد را در نظر بگیرید. یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد به خوبی سازماندهی شده شما را از این کار دلهره آور نجات می دهد. طبق دانشگاه استندفورد، 75 درصد از مردم اعتبار یک کسب و کار را بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت می کنند. یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد کامل کلیدی است که شما و مشتریانتان را به موفقیت می رساند. ناوبری دشوار یا طراحی های غیرعملی طراحی وب سایت می تواند بر رتبه جستجوی مشتری شما تأثیر منفی بگذارد. شما باید طراحی وب سایت قدیمی را پشت سر بگذارید و به دنبال راه هایی برای ایجاد بهترین برند معتبر با یک تجربه جذاب و آسان برای مرورگرها باشید. شاید طراحی وب سایت مشتری شما عملکرد یا انعطاف کافی برای مطابقت با استانداردهای طراحی وب سایت امروزی نداشته باشد. اگر طراحی وب سایت مشتری شما بیش از 4 سال قدمت دارد، باید طراحی مجدد طراحی وب سایت با جدیدترین فناوری را در نظر گرفت تا آن را به روز نگه دارد. علاوه بر این، به زمان و پول بستگی دارد. به خاطر داشته باشید، طراحی مجدد طراحی وب سایت به معنای برندسازی مجدد نیست. طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد شامل موارد زیادی است. به عنوان یک مدیر پروژه، مهم است که چیزی را از دست ندهید. اگر می خواهید این پروژه موفق باشد، باید برنامه ریزی خود را از قبل انجام دهید. تنظیم پارامترها برای این پروژه و تعریف نتایج مطلوب قدم بعدی شما خواهد بود. این راهنما به شما کمک می کند تا یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد عالی برای مشتری خود بسازید:

ادامه مطلب:

8 نکته برای داشتن یک وب سایت عالی و مطمئن برای آینده

طراحی سایت

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که مشتریانمان از ما می‌پرسند، معمولاً چیزی در حوزه این موارد است: «چگونه یک طراحی وب ‌سایت عالی بسازم و نگهداری کنم؟». در این مقاله، ما چند مورد از مهم‌ترین کارهایی را که برای رسیدن به یک طراحی وب سایت عالی باید انجام دهید، فهرست می‌کنیم. هر یک از تعاملات را به حساب بیاورید. نقطه تماس هر گونه تعاملی است که یک مشتری بالقوه با یک برند در سفر خود تصمیم به خرید دارد. یک اقدام آنلاین نقطه تماس هر چیزی می تواند باشد، از مشاهده یک پست اجتماعی تا خواندن نظر مشتری. تصمیم مشتری برای خرید از رابطه ای ناشی می شود که از طریق یک سری نکات مثبت، ثابت و معتبر ایجاد می شود. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی وب ‌سایت شما کاملاً عالی است و هر نقطه تماس بازتابی دقیق از برند شما است. یک نقطه تماس که به طور مثبت با مشتری شما تعامل نداشته باشد می تواند به رابطه شما آسیب برساند. آن را یک درجه پایین بیاورید و دوباره کارها را ساده کنید طبق مقاله‌ای توسط فوربس، افراد عادی در عرض ۷ ثانیه در مورد قابلیت اعتماد دیگران قضاوت می‌کنند. با طراحی وب سایتی که زمان آن به 1/50 ثانیه کاهش می یابد. این به شما زمان زیادی برای تأثیرگذاری نمی دهد، اینطور است؟ با برداشتن یک استراتژی از کتاب اپل و گوگل، طراحی وب سایت های آنها یادگاری از طراحی وب سایت های ساده هستند. در عصری که هر کسی می‌تواند یک طراحی وب ‌سایت را با ویدیوهای کامل بارگذاری کند، در نظر بگیرید که ارائه‌دهنده یک طراحی وب ‌سایت مینیمالیستی باشید که نیازی به ترفند ندارد، اما همچنان می‌تواند تمام کادرهای مناسب را علامت بزند.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد