x تبلیغات
طراحی وب سایت

فن آوری های توسعه فرانت اند چگونه بهترین فریم ورک مورد نظر را انتخاب کنیم؟

طراحی سایت

ممکن است مقالات گمراه کننده ای بسیاری در مورد بهترین زبان های طراحی ظاهر وبسایت مطالعه کنید. فناوری‌های زیادی برای توسعه برنامه‌های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگرچه در نهایت، تنها سه زبان برای این منظور استفاده می‌شود: JavaScript، HTML و CSS. در این مقاله، به معرفی فناوری های مختلف برای فرانت‌اند را خواهیم پرداخت و تفاوت های آنها را بررسی می کنیم. انتخاب تکنولوژی frontend مناسب برای فرآیند توسعه نرم افزارها بسیار مهم است. برخی از فریم ورک ها برای انواع خاصی از پروژه ها مناسب هستند. یک انتخاب بد ممکن است هزینه ها و زمان طراحی و توسعه محصول را افزایش دهد. به همین دلیل است که همکاری نزدیک بین مشاوران، توسعه دهندگان و مشتریان بسیار مهم است. در مرحله اول باید اعضای تیم توسعه نرم افزار تلاش کنند تا در مورد نیازها و انتظارات مشتری خود اطلاعات کافی را بدست بیاورند و الزامات پروژه مورد نظر را تعریف کنند.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و SSL

طراحی سایت

طراحی سایت در ابتدا امر آسانی به نظر می آید ولی باید توجه داشت که نکات زیادی باید توسط طراح وب سایت شما رعایت گردد و یا توسط شما از طراح وب سایت خواسته شود. رعایت اصول امنیت و اجرا کردن پروتکل های امنیتی در حفظ اطلاعات شما و کاربران شما بسیار موثر خواهد بود

ادامه مطلب:

طراحی سایت و امنیت آن

طراحی سایت

هر طراحی سایت غیر از ملزومات seo نیازمند توجه به موضوع مهم و ضروری دیگری است و آن موضوع چیزی نیست جز امنیت. امنیت موضوع بسیار مهمی در طراحی سایت است. بدون توجه به آن ممکن است اتفاقات بدی برای وب سایت شما بیافتد. امنیت در تمامی وب سایت ها حائز اهمیت است.

ادامه مطلب:

طراحی سایت یا نرم افزار آنلاین؟

طراحی سایت

طراحی سایت واژه ای جا افتاده است و کاربران زیادی از اصطلاح طراحی سایت استفاده می کنند. ولی یکی از خطا های معمول و اشتباه در مفهوم طراحی سایت و نرم افزار آنلاین است. با توجه به اینکه هر دو اینها در مرورگر وب اجرا می شوند و با یک نام دامنه قابل دسترسی هستند باعث گردیده است که به هر دو اینها در جامعه یک عنوان اطلاق شود، در حالی که اینها دارای فرق های اساسی و زیربنایی هستند.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و ux آن

طراحی سایت

طراحی سایت دارای اصول و قوانین زیادی است.یکی از اصول مهم آن طراحی ux سایت است. ux در اصطلاح به تجربه کاربران سایت شما اطلاق می شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک وب سایتی شده باشید و از اینکه به راحتی و بدون دردسر با خدمات و امکانات و محصولات آن آشنا شده اید

ادامه مطلب:

قابلیت دیده شدن خود را با این شش ترفند بالا ببرید(برند سازی شخصی)

طراحی سایت

غالب افرادی که کسب و کار شخصی خود را راه اندازی می کنند می گویند که باید روی برند محصول و شرکت سرمایه گذاری نمایند. اما در واقعیت اینطور نیست. شخصیت شما یک محرک مهم در بیشتر دیده شدن کسب وکارتان است. به عنوان بنیانگذار، شما منشاء حرکت شرکت می باشید و مردم می خواهند بدانند شما چه کسی هستید. ما در درجه اول باید در افراد اعتماد ایجاد کنیم و یادمان باشد همیشه عموم مردم، به داستان ها علاقه مند هستند. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از استارت آپ ها تاریخچه بنیانگذاران و شرکت را در وب سایت خود یادداشت می کنند. این دقیقاً مسیری است که شما باید ترسیم کنید تا مردم به شما اعتماد کنند. داستان های خوب همیشه در ذهن افراد باقی می مانند. این توسعه محدود به شخص بنیانگذار نیست. در چند سال و ماه های گذشته، مدیران عامل شرکت های بزرگ نیز در لینکدین فعال تر شده اند. برند سازی شخصی در حال افزایش است. کارمندان، سرمایه گذاران، مشتریان، متقاضیان و شرکای تجاری در ابتدا به محرک های شرکت نگاه می کنند و انتظار بیشتری از بخش ارتباطات شرکت ها دارند.

ادامه مطلب:

ابزارهای بررسی سرعت سایت

طراحی سایت

طراحی سایت دارای ویژگی های متعددی است که در هنگام طراحی باید در نظر گرفته شود. کنترل برخی از این ویژگی ها نیازمند تخصص و مهارت حرفه ای است، ولی ابزارهای آنلاینی وجود دارد که با کمک آن می توان تا حد زیادی این کنترل ها را در وب سایت انجام داد.

ادامه مطلب:

دامین چیست؟

طراحی سایت

طراحی سایت ابتدا با یک دامین آغاز می شود. دامین نامی است که شما برای سایت خود انتخاب می کنید تا با استفاده از آن کاربران شما بتوانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. این نام در بسیاری از موارد بسیار مهم است.

ادامه مطلب:

هاست چیست

طراحی سایت

طراحی سایت نیازمند یک فضا برای قرار دادن فایل ها و تصاویر، پایگاه داده و سایر اطلاعات مربوط به سایت است. این فضا دارای گزینه ها و ویژگی های متعددی است. شرکت های متعددی اقدام به ارائه هاست برای میزبانی سایت های مختلف کرده اند و انتخاب اینکه کدام هاستینگ مناسب است دارای اهمیت زیادی است. برای انتخاب هاستینگ مناسب باید چندین جنبه را در نظر داشت.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت و عوامل موفقیت در آن

طراحی سایت

طراحی سایت یعنی ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای کسب و کار شما که خود به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما باشد.عوامل زیادی به صورت زنجیر دار باید کنار هم قرار بگبرند تا شما بتوانید یک وب سایت موفق داشته باشید. در زیر به لیستی از این عوامل اشاره می کنیم که با کنار هم قرار دادن آنها و حرکت به صورت موازی می توان یک وب سایت موفق ایجاد کرد.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد