x تبلیغات
طراحی وب سایت

10 ایده خلاقانه طراحی وب برای کمک به زمانی که گیر کرده اید

طراحی سایت

اگر بخواهید تمام ایده های طراحی وب را از خودتان ارائه دهید قطعا با شکست روبرو خواهید شد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد. کار تکراری، کار بیش از حد و موارد دیگر. برای یافتن ایده های جدید، به رویکردهای جدید نیاز دارید. کشف کنید که کجا و چگونه ایده های جدید طراحی وب را پیدا کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما ممکن است در یک پروژه گیر کرده باشید. شاید مشتری اخیر شما در مورد آنچه که می‌خواهد نتواند با شما به صورت فنی صحبت کند. و در نهایت شما نمی‌دانید از کجا شروع کنید. یا، شاید پس از مدت طولانی کار بی وقفه، احساس خستگی و منبعی برای الهام پیدا نکنید. گاها وب‌ سایت‌هایی را برای همان نوع از مشتریان طراحی کرده‌اید و فرصتی برای تمرین خلاقیت خودتان ندارید. دلیل هر چه که باشد، زمانی که وظیفه شما خلاق بودن است، احساس گیر افتادن بسیار رایج می شود. اما، تا زمانی که فرآیندی برای کمک به ایجاد ایده‌های طراحی وب جدید دارید، می‌توانید موانع پیش روی خود را از بین ببرید. در این مقاله، ما قصد داریم به 10 کاری که می‌توانید برای تقویت خلاقیت خود انجام دهید، همراه با منابعی که می‌توانید برای دفعه بعد که به آن نیاز داشتید، هدف گذاری کنید، بررسی کنیم.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و عوامل موثر در رتبه بندی گوگل

طراحی سایت

طراحی سایت با اهداف زیادی انجام می شود. ولی احتمالا یافتن شخصی که هدف حضور در رتبه های بالای گوگل را داشته باشد بسیار ضعیف است. اکثر افراد و شرکت ها دوست دارند که در رتبه بندی گوگل دیده شوند و در نتایج جستجوها حضور داشته باشند، در این مقاله به لیستی از عوامل که در رتبه بندی نتایج سرچ موثر است، اشاره می کنیم.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و سایت های ریسپانسیو یا واکنشگرا

طراحی سایت

طراحی سایت امروزه تکنولوژی های جدید زیادی را به خود اختصاص داده است. فناوری های طراحی سایت با تغییرات فناوری و نیازمندی های کاربران تغییر می کند. این تغییرات امروزه که فناوری با شتاب بیشتری پیش می رود و محصولات جدید فناوری هر روز دگرگون شده و گام های جدیدی بر می دارد و بیشتر از پیش خود را نمایان می کند.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و سوالات متداول

طراحی سایت

طراحی سایت با هدف ارائه اطلاعات و مطالب بیشتر به مشتری انجام می گیرد. معرفی هرچه بیشتر محصولات و خدمات و ارائه راهکارهای بهتر جهت بهره برداری از محصولات و خدمات است. وب سایت ها نقش های زیادی در این حوزه ایفا می کنند. از وب سایت های معرفی محصول تا کاتالوگ آنلاین و راهنمای نصب و بهره برداری و راهنمای رفع برخی مشکلات شایع می توان کمک گرفت. 

ادامه مطلب:

طراحی سایت و AJAX

طراحی سایت

طراحی سایت دارای تکنولوژی های مختلفی است. این تکنولوژی ها در دو بخش فرانت اند (front end) و بک اند (back end) دسته بندی می شوند که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم. اما این مقاله را به فناوری اختصاص داده ایم که باعث تحولات زیادی در صنعت طراحی وب گردیده است.

ادامه مطالب:

طراحی سایت و لندینگ پیج

طراحی سایت

طراحی سایت، نخستین گام در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. بعد از طراحی سایت شما باید به معرفی وب سایت خود بپردازید. برای اینکه وب سایت شما توسط کاربران فضای مجازی دیده شود، شما باید چندین کار مختلف انجام دهید. ابتدا مشخص کنید که چگونه می خواهید کاربران را جذب کنید.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و معرفی محصولات

طراحی سایت

در طراحی سایت باید به گونه ای عمل کنیم که بتواتیم محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریانمان معرفی کنیم. معرفی درست محصولات می تواند مشتریان زیادی را به سمت ما جلب نماید. در معرفی محصولات در وب سایت، باید به این نکته توجه کرد که مشتری امکان مشاهده فیزیکی آن را ندارد و باید به گونه ای معرفی شود که مشتری بیشترین ارتباط را با آن برقرار نماید.

ادامه مطلب:

زبان برنامه نویسی COBOL ساختار و جایگاه آن

طراحی سایت

COBOL مخفف Common Business Oriented Language است. COBOL یکی از زبان های شی گرا می باشد. کامپایلر یک برنامه کامپیوتری است که سایر برنامه های کامپیوتری نوشته شده به زبان سطح بالا را می گیرد و آنها را به زبان ماشین، که کامپیوتر می تواند آن را درک کند، تبدیل می کند. COBOL داده ها را از یک فایل یا پایگاه داده دریافت می نماید، پردازش خواسته شده را انجام می دهد و در نهایت خروجی تولید می کند. در رابطه با توضیحات فوق، فرض می‌کنیم که کامپایلرها از یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا، مانند COBOL، برای ایجاد یک برنامه اجرایی برای استفاده در برنامه‌های میزبانی مرکزی، شاید برای اجرای کارهای پردازش خوشه ای یا تراکنش در مقیاس بزرگ، کدها را دریافت کرده و به زبان ماشین ترجمه و تبدیل می‌کنند.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و صفحه تماس باما

طراحی سایت

طراحی سایت با هدف جذب مخاطبان بیشتر است. هرچه مخاطبان شما راحت تر به شما دسترسی داشته باشند، می توانید جذب بیشتری از طریق وب سایت خود داشته باشید. صفحه تماس با ما یکی از صفحات کلیدی وب سایت است که کاربران شما با مشاهده آن حس اعتماد یا عدم اعتماد زیادی دریافت می کنند.

ادامه مطلب:

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مراحل مهم دیجیتال مارکتینگ است. طراحی سایت کار ساده ای نیست و باید برای طراحی و اجرای آن برنامه ریزی کاملی داشت. برای طراحی وب سایت گام های مختلفی را به دقت اجرا کرد.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد