x تبلیغات
طراحی وب سایت

مزایای برتر کار با یک آژانس طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی سایت

نکته اصلی فروش نرم افزار طراحی وب سایت DIY این است که دیگر لازم نیست برای ساختن یک طراحی وب سایت یک جادوگر برنامه نویسی باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که توسعه طراحی وب سایت شما به تخصص فنی نیاز ندارد. خرید یک قالب اولیه طراحی وب سایت از طریق سرویسی مانند asp.net فقط طراحی وب سایت شما را تا این حد طولانی می کند – به احتمال زیاد همچنان باید از HTML و CSS سفارشی برای بهبود زیبایی طراحی وب سایت خود استفاده کنید. یک آژانس طراحی وب سایت قابل اعتماد اطمینان حاصل می کند که تمام مسائل فنی برای بهترین تجربه کاربر طراحی وب سایت بهینه شده است، چه از طریق دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، موبایل یا هر چهار مورد.

ادامه مطلب:

ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت چه هستند چرا مهم هستند و موارد استفاده چیست

طراحی سایت

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است. به بیان ساده، این ابزاری است که به شما کمک می کند بازخورد طراحی وب سایت را جمع آوری و مدیریت کنید و به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنید. این ابزارها جایگزین بسیاری از صفحات گسترده، ایمیل ها، تماس های تلفنی و جلساتی می شوند که به طور سنتی برای جمع آوری و مدیریت بازخورد استفاده می شوند. این منجر به مدیریت بازخورد بهتر، کارایی بالاتر و همچنین رضایت مشتریان و اعضای تیم در داخل می شود. ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت مانند BugHerd به شما کمک می کند تا اشکالات طراحی وب سایت را ردیابی کنید و بازخورد مشتریان و تیم های داخلی خود را جمع آوری کنید، همه در یک مکان. این نه تنها تمام ارتباطات را یکپارچه می کند، بلکه متا داده (مرورگر، سیستم عامل، URL دقیق و حتی وضوح صفحه نمایش) را که برای رفع اشکالات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می ‌توانید تاریخ ‌های سررسید را تغییر دهید، شدت آن را تعیین کنید، اشکالی را تعیین کنید، اشکالات را با استفاده از برچسب‌ ها دسته ‌بندی کنید، نظرات اضافه کنید یا فایل‌های اضافی را به بازخورد و گزارش‌های اشکال خود پیوست کنید.

ادامه مطلب:

بهترین روش ها برای طراحی الگوهای جستجوی طراحی وب سایت

طراحی سایت

5 روش برای بهینه سازی الگوهای جستجوی طراحی وب سایت خود با جستجوی پیش بینی، نشانه های بصری و نمونه سازی تعاملی طراحی وب سایت یک الگوی جستجوی موثر و کاربر پسند برای کمک به کاربران طراحی وب سایت شما برای گشتن در طراحی وب سایت شما و یافتن محتوای مورد نیاز کلیدی است. اگر طراحی وب سایت شما از حجم زیادی از اطلاعات پشتیبانی می کند، ضروری است که الگوی جستجوی شما به کاربران طراحی وب سایت کمک کند تا به سرعت محتوای خاصی را پیدا کنند. طراحی وب سایت الگوی جستجوی خود با ابزار نمونه سازی بسیار بصری و تعاملی، مانند Justinmind، به شما کمک می کند تا فرضیه طراحی وب سایت خود را در اوایل تجسم و اعتبارسنجی کنید. در ادامه بخوانید تا ببینید که چگونه با 5 بهترین روش طراحی وب سایت الگوی جستجوی ما چگونه است.

ادامه مطلب:

چگونه در 10 دقیقه یک طراحی وب سایت ریسپانسیو ایجاد کنیم

طراحی سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو نحوه دسترسی و مشاهده محتوای آنلاین را تغییر داده است. در این راهنما، در 10 دقیقه طراحی وب سایت پاسخگوی خود را خواهید ساخت ما در زمان تغییرات سریع و دائمی زندگی می کنیم. گاهی اوقات ما برای این تغییر آماده هستیم، گاهی اوقات نه چندان. اگر ذهن خود را به اوایل دهه 2000 برگردانیم، زمانی که اینترنت هنوز در حال یافتن شیار خود بود، تجربه ما محدود اما پر از پتانسیل بود. چند دهه به جلو و اینترنت، و نحوه تجربه ما از اپلیکیشن ‌های موبایل و طراحی وب سایت ها، جانوری کاملاً متفاوت به نظر می ‌رسد.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت واکنشگرا چیست

طراحی سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو نحوه مصرف محتوای آنلاین ما را به شدت تغییر داده است. این مقدمه شما برای همه چیزهایی است که باید در مورد طراحی وب سایت ریسپانسیو بدانید این اتان مارکوت، نویسنده طراحی وب سایت واکنش ‌گرا بود که برای اولین بار با شناسایی سه تکنیک اساسی برای طراحی وب سایت واکنش ‌گرا، این اصطلاح را ابداع کرد. این تکنیک ‌ها شبکه ‌های سیال برای طرح‌ بندی‌ های انعطاف ‌پذیر، پرسش ‌های رسانه ‌ای برای کمک به سازگاری محتوای شما با اندازه‌ های مختلف صفحه ‌نمایش و تصاویر و رسانه ‌های انعطاف ‌پذیر هستند که به اندازه صفحه و مرورگر نیز پاسخ می ‌دهند. از آن زمان به بعد اینترنت تغییرات عظیمی را پشت سر گذاشته است. طراحی وب سایت واکنشگرا در حال حاضر یک عمل استاندارد و دانش ضروری برای هر طراح طراحی وب سایت در این زمینه است. در این مقاله، Justinmind به شما کمک می کند تا همه آنچه را که باید در مورد طراحی وب سایت واکنش گرا بدانید را بیاموزید. شروع کنیم.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت به سبک سوئیسی هر آنچه که باید بدانید

طراحی سایت

سبک سوئیسی دکوراسیون را رد می کند، عینیت را دنبال می کند و طرفدار ارتباط شفاف است. چگونه می توانیم این را در طراحی وب سایت اعمال کنیم؟ سادگی، عینیت و خوانایی. اینها ایده های اصلی نهضت سبک سوئیس بودند. تقریباً 70 سال از زمانی که Swiss Style دنیای طراحی گرافیک طراحی وب سایت را با طوفانی درآورد می گذرد. اما آیا اصول مربوط به امروز است؟ و آیا می توانیم هنگام طراحی وب سایت ها و رابط ها با ابزار نمونه سازی مورد علاقه شما از آنها استفاده کنیم؟ سبک سوئیسی چیست؟ سبک سوئیسی یا سبک بین‌المللی به جنبشی اشاره دارد که در دهه‌های 1920 و 30 در روسیه، هلند و آلمان شکل گرفت. سپس طراحان طراحی وب سایت این جنبش را در دهه 1950 در سوئیس رهبری کردند.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت تک صفحه در مقابل طراحی وب سایت های چند صفحه ای

طراحی سایت

تماس سختی است بهترین راه برای انتخاب بین طراحی وب سایت تک صفحه ای و چند صفحه ای این است که محتوای طراحی وب سایت و جریان ناوبری طراحی وب سایت خود را در نظر بگیرید. آیا مرور محتوای طراحی وب سایت شما سریع و آسان است یا محتوای زیادی وجود دارد که باید به صورت استراتژیک برای یافتن کاربران طراحی وب سایت قرار گیرد؟ با رویکرد اول محتوا برای طراحی وب سایت خود، احتمالاً سیستم ناوبری مناسب را برای طراحی وب سایت خود انتخاب می کنید. و اگر هنوز در مورد اینکه طراحی وب سایت تک صفحه ای یا چند صفحه ای راهی برای طراحی وب سایت آنهاست، ابهام دارید، این پست به شما کمک می کند تا مزایا و معایب هر کدام را بسنجید. برای یافتن جریان ناوبری مناسب برای محتوای طراحی وب سایت خود ادامه دهید. ابزار نمونه سازی طراحی وب سایت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید، فقط در مورد الهام گرفتن!

ادامه مطلب:

30 قالب ریسپانسیو برای طراحی وب سایت ها

طراحی سایت

در مورد مدل‌ های واکنش ‌گرای طراحی وب سایت اطلاعات کسب کنید و 30 الگوی ماکت واکنش‌ گرای عالی را دریافت کنید – از جمله 15 قالب رایگان. اگر در حال ایجاد یک مدل طراحی وب سایت هستید، در مورد بهترین راه برای نزدیک شدن به طراحی وب سایت واکنش گرا تعجب خواهید کرد. دیگر بحث این نیست که آیا باید پاسخگو باشیم یا خیر. این یک سوال است که چه زمانی باید پاسخگو باشید: چه مرحله ای از توسعه؟ در این پست توضیح می ‌دهیم که چرا ماکت ‌های طراحی وب سایت ریسپانسیو منطقی هستند و 30 الگوی ماکت واکنش ‌گرای عالی (15 قالب رایگان و 15 قالب پولی) را به اشتراک می ‌گذاریم تا بتوانید در اسرع وقت با ابزار ماکت خود شروع به کار کنید. لذت بردن!

ادامه مطلب:

دوره های برتر توسعه طراحی وب سایت رایگان و پولی

طراحی سایت

با این دوره های برتر توسعه طراحی وب سایت رایگان و پولی، در مسیر درست برای یک حرفه برنامه نویسی عالی قرار بگیرید حقوق بالاتر از حد متوسط، امنیت شغلی تضمین شده، برنامه ‌های انعطاف ‌پذیر – اینها تنها برخی از دلایلی هستند که ممکن است در توسعه طراحی وب سایت به شغلی فکر کنید، یا اینکه چرا ممکن است قبلاً چنین کاری داشته باشید! حقیقت این است که هرگز زمان بهتری برای توسعه ‌دهی طراحی وب سایت وجود نداشته است، زیرا تقاضا برای نامزدهای توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت سال به سال افزایش می ‌یابد. حتی یک ابزار حرفه ای نمونه سازی طراحی وب سایت مانند Justinmind به توسعه دهندگان طراحی وب سایت پاسخ می دهد. اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید توسعه طراحی وب سایت را یاد بگیرید، اما کاملاً مطمئن نیستید که برای شما مناسب است، شاید گذراندن یک دوره رایگان یا یک تجربه ‌کننده به شما در تصمیم ‌گیری کمک کند. ورود به برنامه نویسی سخت است، اما در دسترس است، صرف نظر از بودجه - فقط به مقداری کار خوب قدیمی نیاز دارد تا شما را حفظ کند. با این حال، اگر در مورد انتخاب شغل خود کاملاً مطمئن هستید، ما یک دوره فشرده توسعه طراحی وب سایت بوت کمپ را برای بهترین ارزش از نظر زمان و هزینه صرفه جویی توصیه می کنیم، زیرا امروزه بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند مجموعه مهارت های خاصی را نسبت به جایی که شما به دانشگاه رفته اید ترجیح دهند. یا شاید قبلاً یک حرفه توسعه را آغاز کرده اید و علاقه مند به یادگیری برخی از مهارت های جدید برای تقویت برنامه درسی خود هستید؟ خوشبختانه، توسعه طراحی وب سایت یکی از ساده ترین زمینه ها برای ارتقاء مهارت است، بنابراین شما خوش شانس هستید! ما فهرستی از 25 مورد از بهترین دوره های توسعه طراحی وب سایت را، چه به صورت آنلاین و چه در سراسر جهان، گرد آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم دوره ای را که برای شما مناسب است، بدون توجه به شرایط شما، پیدا کنید. کد نویسی مبارک! اگر برای یک دوره کامل در زمینه توسعه طراحی وب سایت کاملاً آماده هستید، شاید بتوانید قبل از شروع برنامه نویسی، این آموزش های UI و UX طراحی وب سایت را بررسی کنید.

ادامه مطلب:

ارزش محتوا قبل از طراحی وب سایت

طراحی سایت

من به تهیه محتوای طراحی وب سایت قبل از شروع طراحی وب سایت گرافیک اعتقاد زیادی دارم و این برای طراحی وب سایت ها و وبلاگ ها صدق می کند. بعضی ها با من بحث خواهند کرد، اما من در این نبرد خواهم جنگید و به آن می پردازم زیرا می دانم که محتوا قبل از طراحی وب سایت، رویکرد درستی است. من به تهیه محتوای طراحی وب سایت قبل از شروع طراحی وب سایت گرافیک اعتقاد زیادی دارم و این برای طراحی وب سایت ها و وبلاگ ها صدق می کند. بعضی ها با من بحث خواهند کرد، اما من در این نبرد خواهم جنگید و به آن می پردازم زیرا می دانم که محتوا قبل از طراحی وب سایت، رویکرد درستی است. من باور دارم: طراحی وب سایت قوی رنگ ها، فونت ها و جعبه های طرح بندی را گسترش می دهد. طراحی وب سایت قوی بر روی کاربر تمرکز دارد. طراحی وب سایت باید حول محور کاربر، نیازهای او و نتیجه مطلوب بازدید از طراحی وب سایت باشد. باید روی چالش های کاربر و توانایی طراحی وب سایت برای حل این مسائل متمرکز شود. نباید روی روندهای کدنویسی و قالب های از پیش بسته بندی شده متمرکز شود.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد